4 תשובות
אלו סתם שטויות נו
אבל אין לי שמץ אם זה אסור כי אם זה עבד אולי זה כן נחשב ככישוף... באופן כללי אני לא מאמינה בדברים האלה אבל בכל מקרה, תדברי עם רב.
שואל השאלה:
אמרו לי שזה כמו כישוף עשיתי את זה כתבתי 3 פעמים את על דף את השם של בן אדם ואז 6 פעמים את הכוונות שלי ו9 פעמים מה אני רוצה שהוא ישלח לי וכאילו יום למחרת זה עבד ואני מפחדת וחבורת שלי מלחיצות אותי שהתעסקתי עם השטן
אנונימית
מה זה לא הבנתי