6 תשובות
כן כולם מאמינים באותו אלוהים פשוט לכולם יש דת שונה וסיפורים שונים לדוגמא המוסלמים מאמינים שמוחמד הוא המשיח שלהם והנוצרים מאמינים שישו הוא המשיח שלהם ולנו יש משיח אנחנו לא יודעים מי הוא אבל זה מה שאנחנו מאמינים.
לא בדיוק, יש כמה הגשמויות של אותו אלוהים השילוש הק'
כן, אבל זה קצת יותר מסובך מזה... ישוע הוא הבן של אלוהים וגם אחד משלושת הפנים של אלוהים, לפי התפיסה הנוצרית יש אלוהים אחד (אלוהי ישראל) ויש לו שלוש פנים - האב, הבן (ישוע) שהתגלה לאנושות בדמותנו בשר ודם, ורוח הקודש. אנשים שלא ממש מבינים עד הסוף את התאולוגיה הנוצרים נוטים לחשוב שיש בנצרות ריבוי אלים ושזו דת פאגנית אבל האמת היא שהאב הבן ורוח הקודש הם בעצם שלוש פנים של אותו האל האחד ולא שלושה אלים שונים, בעצם שלוש התגלמויות נפרדות אחת מהשניה שזהות במהות שלהן והן התגשמות של אותו אל אחד ולא שלוש אלים שונים
אנונימית
כן וא חלק מהשילוש הקדוש
ובגמרא כתוב שישו נידון בגהנם בצואה רותחת
יש"ו = ימח שמו וזכרו
אנונימי