6 תשובות
שזיינדנו
תשמעי, אנשים לא יחשבו דברים כאלה סתם.
לא תמיד צריך להגיד בעיה שלהם ושייזדינו, לפעמים צריך לבחון את עצמך ולראות אם זה אתה או הם.
שואל השאלה:
^ תאמיני לי שבכיתי הרבה וניסיתי להבין מה הבעיה ואחרי הרבה זמן אני גאה להגיד שהם מפגרים . ושאני לא עשיתי להם כלום ושום דבר חוץ מלנסות להיות חברה שלהם ולהיות נחמדה אליהם
והצליח לי לתקופה עד שנמאס להם אז הם החליטו שאני כלום
אנונימית
לפעמים צריך לבחון את עצמך זה נכון ולפעמים הם סתם חארות
שואל השאלה:
אם היה לי כח הייתי מפרטת
אבל תסמכו עליי שהם ניצלו אותי
והתנהגו אליי כמו אל כלום ושום דבר
ובכל זאת הרגשתי אשמה
אנונימית
תמצאי מישהו טוב יותר מהם הם לא שווים את זה