9 תשובות
ברור שתגיד לה.
זה הביטחון העצמי שלה ובכלל אם אתה אוהב את האישיות שלה אתה אמור להרגיש שהיא גם יפה עבורך, לא יפה עבור אחרים
זה הביטחון העצמי שלה ובכלל אם אתה אוהב את האישיות שלה אתה אמור להרגיש שהיא גם יפה עבורך, לא יפה עבור אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא "אמור" להרגיש שהיא יפה.
מבחינה פנימית אני חושב שיש לה את הנפש/אישיות הכי יפה שיש. פשוט מבחינה חיצונית אני לא חושב שהיא יפה. הקטע הוא שאני חושב שאם אומר לה את זה היא תחשוב שהיא מכוערת(מה שאני לא חושב) וגם הביטחון שלה יפגע.
אני לא "אמור" להרגיש שהיא יפה.
מבחינה פנימית אני חושב שיש לה את הנפש/אישיות הכי יפה שיש. פשוט מבחינה חיצונית אני לא חושב שהיא יפה. הקטע הוא שאני חושב שאם אומר לה את זה היא תחשוב שהיא מכוערת(מה שאני לא חושב) וגם הביטחון שלה יפגע.
אנונימי
ברור שהביטחון שלה ייפגע והיא תחשוב שאתה לא נמשך אליה.
פשוט תגיד לה שהיא יפה.
פשוט תגיד לה שהיא יפה.
אנונימית
אין לי ממש תשובה, אבל אתה בן אדם מדהים.
שואל השאלה:
אני לא רוצה להשלות אותך ולומר לה שהיא יפה על מנת שלא לפגוע לה בביטחון.
אני לא רוצה להשלות אותך ולומר לה שהיא יפה על מנת שלא לפגוע לה בביטחון.
אנונימי
אז אתה מעדיף כן לפגוע בה? לא הבנתי את ההיגיון שלך..
זה לא להשלות אותה בעיניך היא יפה אז תגיד לה שהיא יפה לא הבנתי מה הבעיה
זאת בת זוג שלך לא סתם ידידה שאתה רוצה להיות "כן" ולהיות פוליטקלי קורקט.
זה לא להשלות אותה בעיניך היא יפה אז תגיד לה שהיא יפה לא הבנתי מה הבעיה
זאת בת זוג שלך לא סתם ידידה שאתה רוצה להיות "כן" ולהיות פוליטקלי קורקט.
אנונימית
זה הכי חמוד אם תגיד לה את זה!
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני חושב שהיופי שלה הוא מבחינה פנימית(לפחות איך שאני רואה את זה). היא רוצה לדעת אם אני חושב שהיא נראית יפה מבחינה חיצונית ואני אישית בעיניי לא חושב שהיא יפה. אני לא חושב שהיא מכוערת.
הקטע הוא שאני חושב שהיופי שלה הוא מבחינה פנימית(לפחות איך שאני רואה את זה). היא רוצה לדעת אם אני חושב שהיא נראית יפה מבחינה חיצונית ואני אישית בעיניי לא חושב שהיא יפה. אני לא חושב שהיא מכוערת.
אנונימי
שוב אני אומרת.
תגיד לה שהיא יפה.
מה הבעיה.
אין דרך שאתה יוצא מזה
או שאתה אומר שקר לבן או שאתה פוגע בה לרמה שזה יהרוס את המערכת יחסים שלכם. תחליט.
תגיד לה שהיא יפה.
מה הבעיה.
אין דרך שאתה יוצא מזה
או שאתה אומר שקר לבן או שאתה פוגע בה לרמה שזה יהרוס את המערכת יחסים שלכם. תחליט.
אנונימית
באותו הנושא: