5 תשובות
זה לא טראומה, זה נראה לי יותר בכיוון של נוירוזה, בעקרון פסיכולוג יכול לעזור בזה אבל כל עוד תקבלי את עצמך את תהיי בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי איבחנו אצלי משהו אחר, אין לי את זה
אנונימי איבחנו אצלי משהו אחר, אין לי את זה
אנונימית
כן זה נשמע שזה השפיע עליך חזק..
כן, נשמע כמו טראומה.
כן אני חושבת שזה סוג של טראומה
באותו הנושא: