2 תשובות
אני מבינה פשוט פעם הבאה שאת הולכת תנסי להיעזר בחבר או חברה ולהיאחז בהם ואת תתגברי על זה לבד אבל חשוב שזה יגיע ממך
J1
זו טראומה אבל עצם זה שאת מבינה שזו טראומה זו כבר התחלה אולי יעזור לך לדבר כם פסיכולוג שיעזור לך להעביר קצת את התחושות האלה