13 תשובות
שואל השאלה:
אכזבה...
אנונימית
למה? זה מה שאני מעדיפה נגיד, אבל זה תלוי בבן אדם, כל אחד אוהב משהו שונה..
קלרינט הרבה יותר מיוחד לדעתי אבל גיטרה נחמדה מאוד
קלרינט
משמעותית הרבה יותר קשה ומיוחד מגיטרה._
שואל השאלה:
גיטרה זה לילדי בייסיק עם בלנדסטון...
אנונימית
תלוי בך... איזה סוג מוזיקה את מחפשת לנגן, אני אישית מעדיף גיטרה
לא מסכים עם הטענה הזאת^
חח מה? מה זה קשור^^
קלרינט
אנונימית
לדעתי קלרינט
זה יותר מיוחד
המון אנשים משתמשים בגיטרה ואין הרבה בקלרינט
קלרינט זה של אנשים מיוחדים כי זה מיוחד ולדעתי זה עדיף
קלרינט בקלל
גיטרה
גיטרה.