6 תשובות
יש לו את הרגעים שלו.
שהוא רוצה הוא שווה
יש פעמים שהוא מנגן מזעזע ויש פעמים שהוא מנגן יפה
תלוי באיזה פרק
בתור מישהי שניגנה על קלרינט יש פעמים שזה נשמע ממש טוב יש פעמים שזה קומסי קומסה וגם לי היה יוצא רגעים כאלה ויש ימים שסוס יאור מנגן יותר יפה ממנו
כע אני דווקא גם שמתי לב שהוא ממש טוב