7 תשובות
מתי הוא ניגן יפה?
הוא אף פעם לא ניגן יפה
הוא מנגן מזעזע
שואל השאלה:
הוא ניגן פעם יפה
אנונימית
שהוא שמח הוא מנגן יפה שהוא מדוכא הוא מנגן מזעזע וכל הסדרה הוא מדוכא
כי הוא לא סגור על כצמו.
זה כמו שלפעמים קציצת סרטן מושלמת אבל יש סצנות שעושים עליה כאילו זום ויש מלא שיערות, ציפורניים ודברים ירוקים..

גם כשהוא "מנגן יפה" הוא בעצם מנגן חרא, פשוט לו זה נשמע יפה, אז גם לנו הצופים (:
וכששומעים את הנגינה שלו גרועה זה בדר"כ בסצנות שמדברות על זה שהוא אפס, או סתם סצנות עם דמויות אחרות