לוקח לי שעתיים בערך להירדם ואם אני נרדמת אני מתעוררת באמצע הלילה לאיזה שלוש שעות או עד הבוקר, ואם אני מצליחה לחזור לישון באמצע הלילה אני מתעוררת שוב ועוד פעם מנסה לחזור לישון ואם אני חוזרת, אני מתעוררת מוקדם באיזה שבע בבוקר. איך אני יכולה לישון נורמלי? יש מישהו שמזדהה איתי?