4 תשובות
תראה, נכנסתי פעם וזה ממש כיף, השיטה שלי זה פשוט כול כמה שעות לבדוק שאתה לא בחלום, ואז בחלום אתה תעשה את זה אוטומטית שוב ותראה שאתה בחלום. אבל אם תתרגש מידי אתה אלול להתעורר
אמ זה תהליך ארוך. בעיקר צריך יומן חלומות ולכתוב כל חלום שאתה מצליח לזכור. בדיקות מציאות, יש שיטות וגם אפשר מדיטציה
אומרים שכדי שזה יקרה אתה צריך לזכור את רוב החלומות הקודמים שלך, תכתוב את החלומות בדף כל בוקר ותנסה לזכור אותן כי הן נשכחות לרוב ישר, אם אתה זוכר את החלומות שלך זה אומר שיש לך שליטה עליהם אבל להכנס לחלום צלול לוקח דיי זמן אבל זה מסוכן ויש לזה גם השלכות אז זה לא הכי מומלץ
זה נורא קשה וצריך לתרגל המון
אבל בסופו של דבר מצליחים