בזמן האחרון אני מרגישה ריקנות וגם אם אני כן מרגישה שמחה טיפה זה עובר מהר מאוד, למה?
אני עושה כל מה שאני אוהבת ומשתדלת לצאת החוצה מהבית, מדברת עם ידיד שלי וצוחקים יחד בהליכות או בדיסקורד אבל עדיין.. יש לי רגעים בהם אני מתחילה לחשוב על העתיד ועל כמה שאני לחוצה ממנו, ואני לא רוצה להתבגר.. ועדיין..משהו מרגיש לי חסר.