3 תשובות
זה נורמאלי, גם אני ככה. את יכולה לדבר איתי אם תרצי.
תשמעי מוזיקה שמחה, תנסי להתחבר עם המשפחה יותר.
יהיה טוב.
תשמעי שירים תנסי למצוא משחקים להעביר תזמן או לדבר עם אנשים בשביל הכיף
זה הגיוני, כניראה שאת מתגעתגת לחברות וללצאת ואת צריכה לזכור שבסוף הסיפור הזה יגמר ושאת מהממת, את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי