4 תשובות
כי אין לך סדרה טובה לצפות בה...
סתם סתם אני מכירה תהרגשה
ויש לי את אותו מקרה עם אח שלי הגדול
זה מאוד קשה לי לראות את זה ואמא שלי והכל
בסופו של דבר זה יסתדר אני מאמינה שאת תמצאי מישהו שאוהב את מה שאת אוהבת
והכלל יסתדר תאמיני לי
סתם סתם אני מכירה תהרגשה
ויש לי את אותו מקרה עם אח שלי הגדול
זה מאוד קשה לי לראות את זה ואמא שלי והכל
בסופו של דבר זה יסתדר אני מאמינה שאת תמצאי מישהו שאוהב את מה שאת אוהבת
והכלל יסתדר תאמיני לי
יכול להזדהות עם התחושה.
אני אישית אימצתי ספורט בקטע חובבני ולא מקצועי, בעיקר ספורט תחרותי, זה נותן לי משמעות רגעית כזאת, לרצות לנצח ולהתאמץ מאוד כדי לנצח, אני ממש אוהב את זה ומחכה כל פעם לתחרות הבאה.
למה זה? כמו שאמרת, את לא מרגישה תהליך, כאילו את לא מתקדמת לשום מקום. הייתי מציע לנסות לאמץ תחביבין כמו תנועת נוער, ספורט כמו שאמרתי, אולי גם תמצאי עבודה.
אני אישית אימצתי ספורט בקטע חובבני ולא מקצועי, בעיקר ספורט תחרותי, זה נותן לי משמעות רגעית כזאת, לרצות לנצח ולהתאמץ מאוד כדי לנצח, אני ממש אוהב את זה ומחכה כל פעם לתחרות הבאה.
למה זה? כמו שאמרת, את לא מרגישה תהליך, כאילו את לא מתקדמת לשום מקום. הייתי מציע לנסות לאמץ תחביבין כמו תנועת נוער, ספורט כמו שאמרתי, אולי גם תמצאי עבודה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני כן ממש אוהבת לצייר ואוהבת ללמוד טכניקות ודברים חדשים וליצור עולמות שונים.. אבל פשוט מכיוון שמשעמם לי זה מאוד פוגע במוטיבציה ובמצב רוח שלי להמשיך...
ואני בת 14..
אני כן ממש אוהבת לצייר ואוהבת ללמוד טכניקות ודברים חדשים וליצור עולמות שונים.. אבל פשוט מכיוון שמשעמם לי זה מאוד פוגע במוטיבציה ובמצב רוח שלי להמשיך...
ואני בת 14..
אנונימית
שואל השאלה:
f.l.l
תודה :)
כמובן כבר יש לי משפחה וחברות שתומכות בי.. אבל מכיוון שהן עסוקות בחיים (ואני מבינה אותן) אנחנו כבר לא ממש מדברות.. אותו דבר עם המשפחה.. אבל זה תמיד כיף בפגישות שהן גם לא קורות לעיתים קרובות
f.l.l
תודה :)
כמובן כבר יש לי משפחה וחברות שתומכות בי.. אבל מכיוון שהן עסוקות בחיים (ואני מבינה אותן) אנחנו כבר לא ממש מדברות.. אותו דבר עם המשפחה.. אבל זה תמיד כיף בפגישות שהן גם לא קורות לעיתים קרובות
אנונימית