3 תשובות
לע עדיף ככה
אנונימית
לא, קורה, מותר לך ויעבור בסוף
עזבי רגע איך קוראים לך ומה חושבים עלייך, נשמע שאת בהתמודדות לא פשוטה. זה צעד ראשון חשוב זה שזיהית שהופעל אצלך המנגנון הזה ונפגעת וזה חסם אותך. אני חושבת שהשלב הבא זה להתחיל לדבר על זה ולהבין יותר מה הפגיעה הזו עשתה לך ואיך את רוצה להמשיך מכאן. מחסום רגשי זה כשהגוף מרגיש שהוא לא יכול להתמודד עם משהו אז הוא חוסם אותו, אם תשתפי אחרים ותחלקי את המשקל הזה שעלייך איתם את לאט לאט תרגישי מסוגלת יותר להתמודד עם זה וזה ישתחרר.