5 תשובות
תנסי להיפתח למי שהוא שאת איכשהוא כן סומכת עליו
זה נורא חשוב
אסור לשמור כל כך הרבה בבטן
וואי קרה לי זה לא כזה מחסום רגשי פשוט כנראה את לא מרגישה לדבר איתם על זה .. אני התחלתי לדבר עם אנשים שאני לא מכירה אישית ואז פשוט נפתחתי יותר לכולם. את כנראה חושבת שהם יספרו או משהו אז אם בא לך את יכולה לשלוח לי הודעה ואני לא מכירה אותך חח אז את יכולה הכל וכאילו אין לי למי לספר וזה רק יעזור לך. באמת תשלחי הודעה והכל וזה רק יעזור לך
גם אני ככה.
תנסי להיפתח יותר להורה שאת יותר מחוברת אליו.
אני מאוד פתוחה עם אמא שלי, אני פורקת לה הכל, מתייעצת איתה..
וזה מדהים, באמת :)
שואל השאלה:
הקטע אין לי מה לספר, אני לא יודעת מה אנשים מצפים שאני אגיד על עצמי. אוף די
ותודה לכל מי שענה
אנונימית
תמיד את יכולה למצוא משהו חח. אני התחלתי עם שם אבל אם לא באלך אז בלי ואז תספרי על המשפחה שלך חברים שלך דברים שפוגעים בך, מורידים לך את הביטחון, משהו שאת לא מרגישה איתו בנוח, משהו שאת חושבת שצריך לדעת עלייך וכאלה ומשם השיחה תזרום ואת תמצאי דברים