5 תשובות
עדיף חלבונים
שזה חזה עוף
טונה
לשתות מים עם לימון סחוט...
אגוזי מלך
שזה חזה עוף
טונה
לשתות מים עם לימון סחוט...
אגוזי מלך
שואל השאלה:
פסטרמה זה גם טוב?
פסטרמה זה גם טוב?
לפני אימון הכי טוב זה פרי או משהו קליל כזה ( נגיד אני אוהבת תמר עם אגוזי מלך בפנים) ואחרי אימון פשוט ארוחה בריאה , כריך עם שניצל , שקשוקה וסלט וכאלו
^^^ כן פסטרמה זה ממש סבבה
שואל השאלה:
תודה
תודה