3 תשובות
זה בסדר, בינוני
זה מהמם ואת יכולה לעשות פוני בובה
נראה לי בינוני-גדול, תלוי איך זה יחסית לשאר הפנים
לי יש 3 אצבעות והוא נחשב ממוצע כזה ו2 אצבעות זה קטן