6 תשובות
היא התנהגה לא יפה ועכשיו אני לא אוהבת אותה
בוגדת מוכרת 2 חברות בשביל להישאר זה מגעיל אותי לראות את זה
ממש מרוצה ממנה על המהלך
זה קצת שטחי מצידי, אבל אני אוהבת אותה כל עוד היא בברית עם עידן ירדן וקוז'י
ההחלטה שלה הייתה נכונה ואני שמחה שניא עשתה את זה אבל אני לא אוהבת אותה כי היא עברה כלכך הרבה בריתות שהיא כבר לא אמינה והיא מאמינה לכל אחד
היא לא אמינה בשיט אבל כל עוד זה עוזר לעידן ירדן וקוז'י אין לי בעיה