8 תשובות
בעטו בה
לא יודעת זה הפרצוף שלה או שאולי היא לא כלכך פוטוגנית
תשאלי את אמא שלה
ההזרקות לא השפיעו טוב חחח
אממ אנונימי באח הגדול היא לא הייתה נראית כמו בהישרדות ואם אתה שואל אותי היא הייתה הרבה יותר יפה מאשר עכשיו כי אז לא היו לה הזרקות בפנים - אפשר לראות בבירור שהיא עשתה בוטוקס ונראה לי שזו הסיבה שהפרצוף שלה נראה קצת מפחיד . כנל לגבי ליטל סמדגה כל הפרצוף שלה מתוח וזה נראה דרך המצלמה קצת מוזר
ככה נולדה מה נעשה
כי ככה
אבל צודקת הפרצוף שלה מלחיץ
אבל צודקת הפרצוף שלה מלחיץ
בוטוקוס ובכללי הבעות פנים שלה חח