12 תשובות
שואל השאלה:
הוא לא מנהל את השבט הוא משחק קבוצתי וחכם ועובדה שיש לו ברית חזקה שאי אפשר להזיז אותה
אנונימי
חח היא בגמר
אנונימי
שואל השאלה:
שתיחנק גם אם היא תגיע
אנונימי
כנראה
אני לא מבינה מה אוהבים באסי
אנונימית
שואל השאלה:
השיח הוא נגד אלינה לא נגד אסי
אנונימי
הוא זה שמוביל את השבט שלו והוא עושה את זה בחוכמה
הברית שלו הם הרוב שם כרגע ולכל מי שיש רוב בשבט הוא זה שמוביל אם תרצה או לא
איזה משחק קבוצתי ואיזה נעליים? הוא חושב שהוא המלך של השבט וכולם הולכים אחריו, הוא זה שמחליט מי הולך לבקתה אם מישהו אומר משהו שזה הפוך מהדעות שלו הוא ישר רב איתו, הוא צריך להתעורר מהסרט הוא חי בו.
שואל השאלה:
וכרגע הוא הבן אדם מבחינה גם חברתית וגם פיזית הכי חזק בהישרדות העונה חוץ מעידו ;)
אנונימי
מבחינה חברתית.. בתכלס אף אחד לא אוהב אותו הם פשוט הולכים אחריו כי הם מפחדים ופיזית גם ירדן ועידן יותר חזקים ממנו
שואל השאלה:
אמן שתעוף הביתה ואחרי הפרק של היום זה נראה ככה
אנונימי
מבין אותה מאיפה זה בא
הבן אדם כל החיים חי בסרט הוא באמת מנהל את השבט וכשאתה לא נמצא בצד שלו אתה מבין כמה חרא זה
אנונימי
מסכימה
הוא אמר את דעתו והיא ניסתה לצייר את זה אחרת לגמרי