3 תשובות
בעיות בלידה, חא יכולה להתאמץ יותר מדיי, סחרחורות, לא בריא בכללי לגוף, מטפלים בזה עם כדורים... מדברת מניסיון.. כרגע הברזל עלה לי אחרי שחודשיים הייתי לוקחת כדורים בקביעות וארוחת מנת בשר 6 פעמים בשבוע
z0e
אין מחלות, את פשוט יכולה להתעלף וזה מסוכן.
אני עם אנמיה 8 חודשים של לקחת כדורים 2 פעמים ביום
חשוב לעשות בדיקות דם
ואם חסר אז לקחת תוספי ברזל.