חיטה מלאה עדיף אבל לא לאכול הרבה אם שומרים דיאטה לבריאות.
שואל השאלה:
למה לא לאכול הרבה אם זה בריא?.
באמת עדיף יותר חיטה מלאה.
חיטת דורום היא החיטה החקלאית היחידה שגודלת בתפוצה רחבה.
אם תלכי לשדות או לגני חקלאות בטוח שתמצאי את החיטה הזאת.
אמר
חיטה מלאה!
חיטה מלאה יותר מזינה וממילא יותר בריאה.

כמו בכל מוצרי הדגן, החיטה מלאה פחמימות, זאת אומרת שאי אפשר בלעדיהם אבל במינון נכון ולא יותר מידי.

בהצלחה בתיאבון ולבריאות.
חיטה מלאה היא חיטה שמכילה הרבה סיבים תזונתיים שמצד אחד נותנים תחושת שובע, מצד שני חסרי ערך קלורי, ומצד שלישי - גורמים לתנועתיות המעיים, כלומר ליציאות יותר סדירות ותכיפות.
למה לא לאכול יותר מידי - כי את צריכה להשאיר מקום וחסרון קלורי למאכלים נוספים שגופך זקוק להם ואינם נמצאים אפילו בחיטה מלאה.
שואל השאלה:
תודה רבה!:))
נכון זה בריא אבל ממש משמין לאכול רק קצת
חיטת דורום (durum) או חיטת מקרוני היא מין החיטה הטטרפלואידי היחיד המגודל באופן חקלאי בתפוצה רחבה. חיטת הדורום היא גם הקשה ביותר מכל מיני החיטה. ריכוז החלבונים הגבוה שבו וחוזק הגלוטן שלו עושים את הדורום מתאים ביותר להכנת פסטה ולחם, אותן הסיבות עושות את הדורום פחות מתאים להכנת עוגות שמצריכות חיטה רכה יותר.

רוב הדורום המגודל כיום הוא "דורום ענבר" בו הגרעינים גדולים יותר וכהים יותר (צבעם דמוי ענבר). צבע האנדוספרם של הדורום צהוב וזה מה שנותן לפסטה את צבעה. סולת הדורום משמשת לייצור פסטה ולחם יוקרתיים.

קמח חיטה מלאה – במקרה זה, טחנו את החיטה בשלמותה, ולכן אנו זוכים לקבל את הויטמינים המינרלים והסיבים התזונתיים. כמו כן, ללחם זה אינדקס גליקמי נמוך יותר.
אל תתבלבלו בין לחם מלא ללחם מחיטה מלאה, לחם מלא הינו שילוב בין חיטה מלאה לחיטה רגילה, ולכן ערכיו התזונתיים נמוכים יותר והאינדקס הגליקמי גבוה יותר.

קמח חיטה טרום נבוטה- הלחם נטחן טרם נבטה החיטה ובצורתה השלמה. לחם זה עשיר בויטמינים (בעיקר מקבוצה B), מינרלים וסיבים תזונתיים.

המלצתי היא - קמח מחיטה מלאה...
doc.miniely מומחה סטיפס
ולא העתקת את זה מויקיפדיה, כן?
אחד שיודע
איזו פסטה מתאימה לחולי סוכרת?
סימה