20 תשובות
כן כי אז לא יהיו הרבה מלחמות והרוגים ושנאה
היה יותר טוב אם היה דת אחת שכולם נאמנים לה ללא יוצא דופן
היה משעמם
אהבתי יפה נקודה למחשבה
שואל השאלה:
או שזה מה שאמרו להם.. תחשוב אם לא היה דבר כזה דת מן הסתם שלא הייתה להם ברירה אלה ללכת בדרך הישר שברורה מאליו אלה אם כן הם חראות של בני אדם
אנונימית
התשובות של כן כי אז לא היו הרוגים ושינאה
ממש לא זה שלבן אדם יש דימיון וצורות חשיבה מפותחות ורגשות והוא מאמין במשהו נותן לו תקווה ועקרונות וזה חלק מהזהות שלו
הבעיה זה לא הדת הבעיה זה האנשים שלא יודעים לכבד אנשים אחרים בכל דבר אחר מעבר לדת
אנונימית
תמיד יש אנשים כאלה חארות
לא כי אם לא היה דתות אנשים לא היו מציבים לעצמם גבולות ויש אנשים שהאמונה מחזקת אותם וזה הדבר היחיד שיש להם בחיים .....
אנונימי
גם נכון
שואל השאלה:
אבל זאת היצירה של אנשים מה אם יגדלו פה דור חדש לגמרי שמתבסס על חינוך ערכים וידע רחב אין סיבה שיקרה משהו רע כן יהיה מלחמות אבל לפחות לא יהיה להם ביסוס על אמונה ושנאת ואי קבלת האחר זה יהיה הרבה פחות
אנונימית
לחלוטין
מה אתה אומר אחי יצירה של אנשים בסדר אתה לא מציב עובדה אתה יודע את זה נכון
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה בדיוק הנקודה שלי קשה לכם לדמיין את זה כי זה חלק גדול מאוד בעולם מה אם יגידו להם שאין דבר כזה יחנכו אותם למציאות בלי אמונות תפלות ולשמור שבת וכשר או תפילות וכל זה יסבירו להם הכל פשוט וזה ידע שפעם לאנשים לא היה מושג בכלל מה זה כוכבים בקושי
אנונימית
יש מלחמה בין האנשים על ההבדלים בדתות
הדתות עצמם מתבססות על ערכים וידע רחב ויש אנשים שזה מה שמשאיר אותם בחיים
אנונימית
אבל את לא יודעת אם יש או אין אל תגידו סתם דברים אם לא היה דתות לאנשים לא היה גבולות
דימיון ערכים שהם רכשו לאופי שלהם משמעות
ולרובם חיים.אז די עם "האמונות התפלות" האלו
אם לא היה דת מזמן הייתי מוותרת על הרבה דברים שאני שמחה שיש לי היום
הרבה אנשים היו יכולים להרשות לעצמם לעשות הרבה דברים נוראים
דת זה הדבר הכי טוב שבא לעולם הזה באמת
אנונימית
חוץ מזה אם מישהו אוהב לשמור שבת כי כיף לו
החיבור עם המשפחה האווירה ברבה דברים ששומרים יבינו מעבר לדת
הוא היה עושה לעצמו מסורת שכל אותו יום הוא היה כאילו שומר וזה היה עובר להרבה דורות
רוב הדתות מתבססות בתחילה על מנהגים והרגלים
אם יש משהו שמשאיר בן אשם שפוי והוא מאמין בו
למה לתת לו את הסבל של "זה לא אמיתי"
גם אם זה לא למה לזלזל באמונה שלו ולהתערב לו
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנת את הנקודה שלי..
אנונימית
העולם ניראה לי היה טוב יותר בלי אותאיסטים
לא. סיבה שהעולם קיים - זה בגלל שלאוקים רוצה להיטיב, ובשביל זה בריותיו אמורים לעשות את רצונו, וככה הם לא יאכלו לחם של בושה.

בלי דת - אין סיבה לבריאת העולם, והעולם הזה - הוא מיותר.

ולא, רק התורה האלוקית יכולה להגיד לנו מה טוב לעשות והמ רע. השכל שלי די מוגבל בשביל להבין ןאת זה (לפחות את הכל.).

מאיפה לאדם תהיה בכלל דעת אם לא מאלוקים?
אנונימי
אנונימי .שאפו