6 תשובות
עדיף לעשות כל חלק בגוף בסדר לא לערבב
שינוי של תוכנית אימון נעשה ברגע שהתוכנית כבר לא מועילה. שינוי סדר התרגילים או כמות העשיה הוא כמו עדכון התוכנית במידה ומעודד שינוי בגוף. לא תמיד יש צורך להחליף את כל האימון, אם יש תרגילים טובים שעובדים, אפשר להשאיר אותם.
חודשיים בערך
שואל השאלה:
אפשר נגיד להחליף כמה תרגילים שעובדים על אותם השרירים או לבלאגן את הסדר של התרגילים?
אפשר נגיד להחליף כמה תרגילים שעובדים על אותם השרירים או לבלאגן את הסדר של התרגילים?
כן כי הגוף שלך מתרגל ואז זה לא עוזר יותר את צריכה משהו שונה חדש
מתי שהתרגילים נהיים לך קלים
באותו הנושא: