6 תשובות
אפשר לדבר איתך בפרטי או משהו אני ממש רוצה לעזור לך
בבקשה תכתבי לי בפרטי הודעה או משהו אני מתחננתת
שואל השאלה:
כתבתי
כתבתי
אנונימית
נסי לבקש עזרה ממשפחה, לעשות משהו שיעודד אותך במצב הזה
יקרה,
את חייבת לעשות 'חישוב מסלול מחדש'
לארגן טוב יותר את הזמן שלך
וגם לעשות דברים שונים ומגוונים
חובה עבורך גם לעשות הליכה במרחב הפתוח וגם ספורט
גם אומנות לחימה יהיה לך אחלה
הטעות שהמון עושים זה שהם בוהים בתקרה,ו-צוללים לעצבות--------------במקום זה עדיף להיות בעשיה ולפנק עצמך באוכל טוב ובריא,ולעשות מה שיתן לך מרץ (ולא מה שיוריד אותך)
כן כל יום תתני לעצמך מחמאות על ההצלחות שלך ותזכרי ברגעים שלך שהצלחת ,וזה לבד יחבר אותך לעוצמה
חברים חדשים את תמיד תוכלי להכיר , ומי שיאהב אותך יקבל אותך כמו שאת
מציע לך לראות סרטונים של גל חנוכייב (ב-יוטיוב)
טוב גם לראות סרטונים של:אייל אברהם לוי(ב-יוטיוב)
יש סרטונים נהדרים גם ל הילה אמבר (ב-יוטיוב)
תבדקי אם יש בי"ס שמלמדים בו nlp ולקבל טיפול מתלמידה במחיר זול יותר
על כל שאלה אני פה לסייע
בהצלחה יקרה
את חייבת לעשות 'חישוב מסלול מחדש'
לארגן טוב יותר את הזמן שלך
וגם לעשות דברים שונים ומגוונים
חובה עבורך גם לעשות הליכה במרחב הפתוח וגם ספורט
גם אומנות לחימה יהיה לך אחלה
הטעות שהמון עושים זה שהם בוהים בתקרה,ו-צוללים לעצבות--------------במקום זה עדיף להיות בעשיה ולפנק עצמך באוכל טוב ובריא,ולעשות מה שיתן לך מרץ (ולא מה שיוריד אותך)
כן כל יום תתני לעצמך מחמאות על ההצלחות שלך ותזכרי ברגעים שלך שהצלחת ,וזה לבד יחבר אותך לעוצמה
חברים חדשים את תמיד תוכלי להכיר , ומי שיאהב אותך יקבל אותך כמו שאת
מציע לך לראות סרטונים של גל חנוכייב (ב-יוטיוב)
טוב גם לראות סרטונים של:אייל אברהם לוי(ב-יוטיוב)
יש סרטונים נהדרים גם ל הילה אמבר (ב-יוטיוב)
תבדקי אם יש בי"ס שמלמדים בו nlp ולקבל טיפול מתלמידה במחיר זול יותר
על כל שאלה אני פה לסייע
בהצלחה יקרה
אנונימית יקרה,
אני שומעת בדבריך כמה את אבודה, משוועת לתמיכה שאולי את לא מצליחה לקבל
נראה שאת כבר בסוג של אפיסת כוחות מהמחשבות שמטרידות אותך ולא נותנות לך מנוחה, אולי את כבר מרגישה שאת מאבדת את התקווה שהמצב יכול להשתפר
נראה שהעצבות ותחושת הלבד משפיעים על חייך בצורה ניכרת ומקשים עליך לראות את האור במקום הזה שמרגיש לך חשוך וקודר
הגעת לכאן כדי לפרוק את הכאב והתסכול שמעיקים עלייך ויושבים לך על הלב, וייתכן שיש לך עוד הרבה לפרוק ולשתף.
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, שהוא אנונימי ואישי לחלוטין, בו תוכלי לספר עוד ממה שעובר עליך ומדכדך אותך, לא להיות לבד עם התחושות והמחשבות האלו שדוחקות אותך. אנחנו נהיה איתך ובשבילך, נקשיב, נכיל ואולי יחד איתך גם לחשוב על דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת לך לינק בקישור למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה...
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת בדבריך כמה את אבודה, משוועת לתמיכה שאולי את לא מצליחה לקבל
נראה שאת כבר בסוג של אפיסת כוחות מהמחשבות שמטרידות אותך ולא נותנות לך מנוחה, אולי את כבר מרגישה שאת מאבדת את התקווה שהמצב יכול להשתפר
נראה שהעצבות ותחושת הלבד משפיעים על חייך בצורה ניכרת ומקשים עליך לראות את האור במקום הזה שמרגיש לך חשוך וקודר
הגעת לכאן כדי לפרוק את הכאב והתסכול שמעיקים עלייך ויושבים לך על הלב, וייתכן שיש לך עוד הרבה לפרוק ולשתף.
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ואני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו, שהוא אנונימי ואישי לחלוטין, בו תוכלי לספר עוד ממה שעובר עליך ומדכדך אותך, לא להיות לבד עם התחושות והמחשבות האלו שדוחקות אותך. אנחנו נהיה איתך ובשבילך, נקשיב, נכיל ואולי יחד איתך גם לחשוב על דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת לך לינק בקישור למטה, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה...
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: