3 תשובות
בטח לגיטימי שנפגעת, חברה אמורה להיות שם בשבילך גם שקשה, ואם נכנסת לדיכאון והיא לא הייתה שם אז איזה חברה היא בדיוק?!
לגיטימי שנפגעת, היא לא התעניינה בך בכלל
לגיטימי שנפגעת, אולי תנתקו קשר אם את רואה שזה לא עובד
באותו הנושא: