18 תשובות
אני מאמינה
לא כלכך..
חצי חצי, עדיין לא בטוחה
אנונימית
אני רוצה להאמין ומקווה שיש מישהו ששומר עלינו
מאמין שכ 90% הם לא מאמינים וה 10% האחרים כן באתר פה.
אני מה 90% שלא מאמינים.

בברכה, אנונימי
אנונימי
לא מאמינה :))
לא מאמינה
אני מאמינה שאולי יש כוח עליון אבל לא בדתות ובכללי לדעתי זאת כבר לא אמונה זה פשוט אנשים שהולכים בדרך הקלה ומסרבים למציאות
את לא חייבת להאמין,גם אני לא מאמינה,אבל אל תזלזלי באמונות של אנשים אחרים ובדרך חיים שלהם.
אבל זה רק מזיק לעולם שוב אמרתי שיאמינו מיצידי בחדי קרן אבל בגלל שהם מתכחשים למציאות זה סתם משפיע על העולם לרעה
אני לא מאמינה כי אין הוכחה אבל רין לי בעיה עם אלה שכו מאמינים (חצי מהמשפחה שלי דתיים)
אנונימית
מאמינה
שואל השאלה:
^^^ מצטערת להגיד לך אבל אני לא מתכחשת לשום מציאות
אנונימית
לחשוב שלהטב זאת מחלה ושלהתחתן עם גויים זה רע ושהעולם נוצר ככה פתאום מלפני ששת אלפים שנה ושאם לא תאכלי כשר ותדליקי תאור בשבת את תענשי אז כן זה דיי להתכחש למציאות כי התנך זה לא הכל זה ספר עתיק
^ היי, אני גויה בעצמי (בינתיים, אני אתגייר בקרוב אבל עדיין). אבא שלי יהודי ואמא שלי לא, מה שאומר שאני לא חושבת שלהתחתן עם גויים זה רע, כי אני בעצמי "תוצאה" של חתונה כזו.
אני ועוד הרבה מאוד מאמינים ממש לא חושבים שלהטב זו מחלה ואפילו להפך - בעצמי הלכתי וממשיכה ללכת למצעדים של הקהילה הגאה.

כל אחד מאמין בדרך שלו. חלק מאמינים אבל עדיין חיים אורח חיים חילוני, אוכלים לא כשר ולא מאמינים לכל דבר שכתוב בתנך. כל אחד לוקח את האמונה לאיזה מקום שהוא רוצה וזה היופי. אמונה באלוהים לא שווה לקיום כל המצוות ואורח חיים מסורתי. לא חייב להכליל.
היייייייייייייייייעיי-להאמין באלוהים לא בהכרח אומר להאמין בכל דבר שכתוב בתנך,בן אדם לא חייב להיות להטופוב או להאמין שאם הם לא ישמרו שבת הם ייענשו. יש גם אנשים שמאמינים אבל לא שומרים כל מצווה ומצווה הפלא ופלא
אני גם חושבת ככה^ אבל לצערי זה הדברים שכתובים אף אחד לא מנסה אפילו להכחיש אותם פשוט אנשים מתחילים להתעורר על עצמם ביהדות יש הומופוביה יש שוביניסטיות ואי קבלת אמונות של אחרים אתם לא יכולים להתווכח כי זה כתוב בבירור ולצערי יש המון אנשים שחושבים ככה עדיין
אני מאמינה כי זה עושה לי תחושה טובה יותר מאשר כשלא האמנתי.
אני לא מאמין כי לא ראיתי הוכחה לקיום אלוהים