7 תשובות
זה מהמם,אני מאמינה שזה הולך להיות ספר טוב
7/10
וואלה אהבתי
ונקודות לשיפור תנסי יותר לחבר דברים למשל
החלק של השמש הלכה גם לשחק תופסת עם הצל קצת הורס את הרצף של החיבור
לדעתי זה טוב. את עשית לי נוסטלגיה כי אני התחלתי לכתוב דברים בגיל 13 (בהתחלה כתבתי שירים וסיפורים ועכשיו אני כותבת שירים ומונולוגים).
וואו !!! את מוכשרת
וואו מהמם !
יהיה ספר טוב!
שואל השאלה:
כן הכל בסדר,תודה:)
זה רק קטע מתוך ספר שאני כותבת
אנונימית