4 תשובות
למה הוא נפרד? מה הסיבה?
שואל השאלה:
אמר שאנחנו לא מתקשרים כמו פעם. זה היה נכון אבל הוא גם האשים אותי בהכל וניסח את זה בצורה קשה
אנונימית
מניסיון. תשחררי. לא שווה להשקיע בשביל מישהו שסיים איתך בצורה לא מכבדת.
תני לו שבוע שבועיים, תסמכי עליי ואל תשלחי לו כלום זה הדבר היחידי שעובד על בנים
כל אלה שיגידו לך שזה אגו ותשלחי לו בולשיט
זה רק יגרום לו להתרחק ממך, הוא יתפוס ממך נואשת
בקיצןר אם הוא לא ישלח לך עד אז תשלחי לו הודעה "אז ככה זה נגמר זהו?" משהו כזה
(רק אם את ממש לא מסוגלת)
ואם את חושבת שאת כן יכולה להמשיך הלאה אז יותר טוב! הוא לא שווה אותך
למרות שאני די בטוחה שהוא זה שיפנה אלייך קודם