התחברות
הרשמה
נשבר לי הלב האקסית נפרדה ממני ואחרי יומיים הלכה עם החבר שלי איך להתמודד?
28 במאי 2019, 16:36
פרידות
אקסים
דיכאון
לב שבור
בגידה
תשובה אחת
החבר שלך הוא לא חבר
ופשוט תצטרך להתעלם ולנסות להמשיך הלאה.
תבלה יותר עם חברים שלך
C
Cami
באותו הנושא:
האקסית שלי נפרדה ממני לטובת מישהו אחר ואחרי שנה היא שלחה לי הודעה,מה היא רוצה?
האקסית נפרדה ממני אחרי שנה וחצי, ואז יצאה עם מישהו במשך 3 חודשיים, זרק אותה ועכשיו רוצה לחזור אלי, כדאי לחזור?
האקסית נפרדה ממני
הוא נפרד ממני בגלל שהמחשבות על האקסית שלו חזרו, הוא לא באמת אהב אותי?
חברה שלי נפרדה ממני ופשוט נשבר לי הלב..
עם האקסית שלי נפרדה ממני לפני חודש,ואנחנו לא מדברים מאז.. אבל השאירה תתמונות שלנו ברשתות החברותיות, יש לזה סיבה מסוימת?
האקסית שלי היום נפרדה מחבר שלה ..
רוצה לחזור לאקסית אבל היא נפרדה ממני מה עושים???
אקסית נפרדה ממני לאחר שנתיים
כדאי לשלוח לאקסית מתנה לבית ביום הזה למרות שיש לה מישהו והיא נפרדה ממני?
הגיוני שלפני כמה ימים האקסית נפרדה ממני