4 תשובות
לנסות..
לנסות.
זה משהו שמצריך הרבה כוחות נפש וכנראה שלא הייתה לו יכולת להתמודד עם זה, תנסי לדבר איתו ותגידי שהוא חשוב לך מאוד. שאת לא רוצה לגמור את זה ככה
שואל השאלה:
הוא פשוט נכנס ללחץ והחליט שהוא לא סגור עליי....ואני לא יודעת אם זה נכון לחזור או לנסות לחזור אליו.....פעם הבאה הוא יכול לנטוש אותי ברגע האמת בחופה
אנונימית
שואל השאלה:
זה מדהים שאתה לא מכיר אותו או את הסיפור באופן מפורט ואמרת את מה שכל מי שקרוב אליי אומרים לי שאין לו עמוד שידרה ושהוא לא גבר..... אבל אני כל כך אוהבת אותו....הייתי מוכנה לקבל אותו כפי שהוא.... אולי זה סימן מלמעלה שפשוט מגיע לי משהו יותר טוב
אנונימית