6 תשובות
מצטרפת לשאלה : (
אנונימית
את ראויה לאהבה. לא משנה מה עשית אם בכלל
שתיכן
כולם ראויים לאהבה. אני יודעת שזאת לא תשובה לשאלה שלך אבל אין לי משהן אחר לומר
אולי לא עזרתן לאנשים בזמן האחרון... זה נשמע דפוק אבל זה בהחלט מוכיח את עצמו.
כל האנשים ראויים לאהבה.
כנראה התחושה נובעת מחוסר אהבה עצמית או שאת לא מעריכה את עצמך בגלל חוסר מימוש או חוסר ערך ומשמעות.
ככל שתגשימי את עצמך יותר כך תרגישי ראויה יותר, לא רק לאהבה, להכל.
תמצאי משהו שאת אוהבת ותשקיעי בו. תנסי להתנדב או משהו. פחות בטלה ובזבוז זמן
כנראה התחושה נובעת מחוסר אהבה עצמית או שאת לא מעריכה את עצמך בגלל חוסר מימוש או חוסר ערך ומשמעות.
ככל שתגשימי את עצמך יותר כך תרגישי ראויה יותר, לא רק לאהבה, להכל.
תמצאי משהו שאת אוהבת ותשקיעי בו. תנסי להתנדב או משהו. פחות בטלה ובזבוז זמן