5 תשובות
שאלה טובה
זו באמת משימה בלתי אפשרית.
אנונימית
השאלה הכי טובה הראיתי באתר עד עכשיו.. מניח שאין לה תשובה
כנראה אולי בגלל שאנו מאמינים לדברים הרעים שאנו חושבים על עצמנו או שאחרים חושבים או אומרים לנו, תכלס קל מאוד לגרום לעצמך לשנוא את עצמך מאשר לאהוב את עצמך. קל להרוס, קשה לבנות.:(
וואו את כל כך צודקת
מכיוון שאנחנו אף פעם לא מעריכים את עצמנו וחושבים שמגיע לנו טוב, אנחנו חושבים שאנחנו פחות טובים מאחרים, אז חושבים שהשני יותר ככה וככה, וככה זה כולם.. אבל בסופו של דבר רוב האנשים מקבלים אהבה לפחות פעם אחת בחיים, גם אם היא לא צלחה, אבל כולם ראויים לחום אנושי ולחבר לחיים.... מקווה שעניתי