9 תשובות
לא, הלוואי ויכלתי.
כן, התחושה הכי טובה שיש
לא. לא התאהבתי עד עכשיו.
אכן.
כן
קצת
כן התחושה הכי טובה בעולם
כן לצערי
לא :(
אנונימית
באותו הנושא: