התחברות הרשמה

מכירים את התחושה של אהבה?

30 בנובמבר 2019, 23:40
מצב רוחהתאהבותרגשאהבה    
9 תשובות
לא, הלוואי ויכלתי.
h
hentai lover
כן, התחושה הכי טובה שיש
ס
סְטִיפְּסִית
לא. לא התאהבתי עד עכשיו.
ב
בחור?
אכן.
P
Psycho Panda
כן
f
felicity
קצת
א
אוי
כן התחושה הכי טובה בעולם
Jennifer
כן לצערי
H
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
לא :(
אנונימית
באותו הנושא:
מכירים את תחושת הריקנות הזאת שסדרה שאהבתם נגמרת?
מכירים את התחושה שרוצים לבכות אבל אין כוח כבר?
מכירים את התחושה שלא תתאהבו יותר?
האם אתם מכירים את התחושה?
מכירים את התחושה הזאת..?
מכירים את התחושה הזאת?
וואי, מכירים את התחושה הזאת
מכירים את התחושה המדהימה
מכירים את התחושה שאתם לא יודעים אם אתם ישנתם או הייתם ערים?
מכירים את התחושה הזאת?
אתם מכירים את התחושה הזו שכולם מעודכנים במה שקורה ורק אתה מחוץ לעניינים?