5 תשובות
לאף אחד כולנו באשלייה אבל בכל זאת תנסה ליצור אשלייה משלך
אציע לך לחפש תחביב ולפתח אותו, ואז יהיה לך במה להתעסק ומה לעשות כל יום. בעיקר בתקופה הזו שאין כ"כ מה לעשות כי כמעט כל מקום סגור.
תנסה למצוא תחביב, תציב לך מטרות ותגיע אליהן.
תנסה להתאהב במישהי יהיה לך קצת אקשן
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי תחביבים. הם לא משמעותיים בשבילי, זה רק בריחה זמנית מהשיעמום של החיים שלי, מבנות כבר וויתרתי זה רק מביא לי יותר עצב
אנונימי