5 תשובות
תנסה לא לרעוד
להיות רגועה ,לשמור על קור רוח .
תחשבי שהטסטר זה המורה אין מה לפחד .
בהצלחהה!!
תחשבי שהטסטר זה המורה אין מה לפחד .
בהצלחהה!!
תעדכן :)
לא להלחץ
גם אם לא תעברי הכל טוב, אחשלי עבר טסט 4
בהצלחה
גם אם לא תעברי הכל טוב, אחשלי עבר טסט 4
בהצלחה
תירגעי אל תילחצי, שימי לב באיזה כביש את נוהגת ולאיזה את נכנסת (חד סטרי דו סטרי), תסתכלי במראות ושימי לב לזכות קדימה
אנונימית
באותו הנושא: