5 תשובות
לנהוג רגיל כמו שנהגת עם המורה.. לחץ רק יגרום לנזק
להיות כמה שפחות בלחץ, תהיה בטוח בעצמך,
בהצלחה.
לקחת רסקיו אם אתה בלחץ..
להיות בפוקוס להיות רגוע
שואל השאלה:
תודה רבהה
אנונימי
שואל השאלה:
נכשלתי קשות
אנונימי