5 תשובות
לנהוג רגיל כמו שנהגת עם המורה.. לחץ רק יגרום לנזק
להיות כמה שפחות בלחץ, תהיה בטוח בעצמך,
בהצלחה.
בהצלחה.
לקחת רסקיו אם אתה בלחץ..
להיות בפוקוס להיות רגוע
להיות בפוקוס להיות רגוע
שואל השאלה:
תודה רבהה
תודה רבהה
אנונימי
שואל השאלה:
נכשלתי קשות
נכשלתי קשות
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: