4 תשובות
אני חושב שלא,
בסופו של דבר זה כמו שיש טיול שנתי במדבר יהודה לכמה ימים ולא מסוכן,
שמחתי לעזור,
yolo
לא נראלי
אני יצאתי למדבר עם הכיתה שלי בחלק מטיול שנתי עם שקי שינה והיה כיף גם עבנרו ליד כמה מקומות של בדואים והם היו נחמדים מ
אולי במקומות מאורגנים שיש שם אנשים אמינים זה בסדר, הייתי דואגת דווקא יותר מהבחינה של הנחשים והחיות הלא נעימות למיניהן שיכולות לצוץ
לא קשור בדרך כלל הבדואים באזור שם אוהבים אותנו והם אוהבים לארח אנשים חדשים, אין ממה לפחד.
אבל עם יש ממה לפחד אלו נחשים ועקרבים מסוכנים שנמצאים שם, יש שם גם טורפים בלילה אבל הם לא מתקרבים לבני אדם.