6 תשובות
כי ברכב יש לך מבנה כזה שמגן עליך וכריות אוויר והכל ובאופנוע כל הגוף שלך חשוף
כי אופנוע זה על שתי גלגלים והוא פתוח אז אם אתה מאבד שיווי משקל אתה יכול ליפול
אנונימי
האופנוע הוא חשוף אפשר להחליק ליפול מכוניות יכולות להכנס ברוכבים להעיף אותם למעוך אותם לא חסר אופנוענים שנהרגים מדי יום או בגלל שהם מתפרעים או מנהגים אחרים שלא יודעים לנהוג וגומרים אותם
כי צריך יותר שיווי משקל, כלי קל שכל פגיעה קטנה בו יכולה להוציא משיווי משקל ולהעיף את הרוכב, לא תמיש מבחינים בו בגלל הגודל ויכול להגיע למהירויות מטורפות.
כי אופנוע נוסע יותר מהר ויש יותר תאונות עם אופנוע מאשר מכונית
כי כל רוכב אופנוע משתתף באיזשהי תאונה במהלך חייו, הוא הרבה יותר פגיע ורוב פגיע בו נגמרת במצב בינוני וקשה
ID4