10 תשובות
כן אמרו בתל אביב שעדיף להימנע
חברות שלי היו בל אביב היום, אם תשמרי על עצמך ותחטאי ידיים ולא תצרי מגע עם אנשים שאת לא מכירה אז אין לך סיבה לבטל נסיעה לדעתי
אני הייתי בתל אביב ביום הבחירות והיו מלא אנשים שם ולא קרה לי כלום ואם תשמרי על היגיינה אז הכל בסדר
אם את רוצה 100% להימנע פשוט אל תצאי מהבית
בכל מקום מסוכן
לא, כולם בבידוד וריססו את המקומות שהיו בהם
מסוכן בכל מקום עכשיו, עדיף להימנע
לא.
כמה לחץ מהקורונה רציני שאין ממה .
ואני מטיילת באמת בכל הארץ בקניונים ברחובות ואני חיה ונושמת סתם כולם נכנסים לאטרף
וילדים המקרה הכי גרוע נדבקים לא יותר מזה