10 תשובות
אני חושבת שדתיים רגילים לא חרדים נהנים כי יש דברים שהם עושים שחרדים לא עושים אבל גם הם מאמינים בתורה והם עושים מצוות ובכך הם זוכים לחיים יותר טובים וגם הם נהנים מדברים אחרים זה דעתי האישית.
כל אחד נהנה.
אנחנו החילוניים רואים את החיים הדתיים כהפסד של החופש ומיליארד הגבלות אבל הם לא רואים את זה ככה. כנל לדתיים.
כנל לנו החילוניים, אנחנו נהנים מהחיים כמו שהם.
זה תלוי אינדיבידואלית בבן אדם
אנחנו החילוניים רואים את החיים הדתיים כהפסד של החופש ומיליארד הגבלות אבל הם לא רואים את זה ככה. כנל לדתיים.
כנל לנו החילוניים, אנחנו נהנים מהחיים כמו שהם.
זה תלוי אינדיבידואלית בבן אדם
חילונים, יש להם יותר חופש ופחות מגבלות
לדעתי באופן שווה. לרוב בן אדם בוחר בסגנון החיים שלו בגלל שזה מה שהכי טוב לו אישית. יש אנשים שמכריחים אותם לחיות באופן כזה כי הם באו ממקומות מסוימים וממשפחות מסוימות אבל זה דבר אחר
זה ממש מחשבה שטוחה שחילונים יותר נהנים
חילונים נוטים להיות שמאלנים, והם גם נוטים להיות אשכנזים
והקהילה שלנו בכלל לא נהנת ממצב המדינה
חילונים נוטים להיות שמאלנים, והם גם נוטים להיות אשכנזים
והקהילה שלנו בכלל לא נהנת ממצב המדינה
החילונים
זה נתון לפרשנות כי מצאד אחד החילוניים חיים בחופשיות גמורה ומצאד שני לדתיים יש תמיד על מי לסמוך ולהעשים והם חיים עם פחות פחד
לפי דעתי חילונית , אני חילונית אבל יש כמה דגשים שאני מאוד שומרת כמו לשמור כשרות לעשות קידוש בשבת ולהאמין בקבה. אני חושבת שחילונים כי אנחנו לא מתמסרים ממש לדת אנחנו יכולים ללבוש מה שאנחנו רוצים, לחיות איך שאנחנו רוצים, ולא לפעול לפי דרך מסוימת
הציבור הדתי, תמיד יש לו על מי לסמוך והוא תמיד אופטימי בגלל שיש לו אלוהים
מן הסתם שהציבור החילוני - חיים עם פחות הגבלות.
באותו הנושא: