7 תשובות
פעם ב.., כן
כן מה הבעיה להגיד את זה כמו להגיד סבבה זה מילה בלקסיקון היא לא מתחלפת כל יום יומיים
לפעמים
לפעמים
אנונימית
כן לפעמים.
באותו הנושא: