3 תשובות
היה לי חרדה חברתית והיא עדיין, בעיקרון מה שעוזר לי זה הפסיכולוגית שלי, היא באמת מדהימה.
אם תרצי לדבר אני פה!
אם תרצי לדבר אני פה!
עדיין יש לי חרדה חברתית אבל פחות מבעבר
לא היה לי את זה אבל נראלי הכי טוב זה לדבר עם משהו שיעזור לך עם זה ולנסות להירגע כמה שיותר
באותו הנושא: