3 תשובות
היה לי חרדה חברתית והיא עדיין, בעיקרון מה שעוזר לי זה הפסיכולוגית שלי, היא באמת מדהימה.
אם תרצי לדבר אני פה!
thv
עדיין יש לי חרדה חברתית אבל פחות מבעבר
לא היה לי את זה אבל נראלי הכי טוב זה לדבר עם משהו שיעזור לך עם זה ולנסות להירגע כמה שיותר