5 תשובות
כנ"ל אמאלה אוף
תיארת אותי בול אחותי. אני לא אוהבת לחפור בוואטסאפ ולפעמים אין לי כוח לאנשים,ואז בסוף היום אני מרגישה שאין לי עם מי לשתף
אותו מצב איתך
לא אוהב לדבר בווצטאפ כל הזמן
לא אוהב לדבר בווצטאפ כל הזמן
שואל השאלה:
אצלי זה ככה
מלא מדברים איתי רק בשביל דברים מיניים וכו ופשוט נמאס לי מזה אני לא יכולה למצוא מישהו נורמלי
אצלי זה ככה
מלא מדברים איתי רק בשביל דברים מיניים וכו ופשוט נמאס לי מזה אני לא יכולה למצוא מישהו נורמלי
מסקנה מזה: אל תסנני אנשים
באותו הנושא: