11 תשובות
בשביל להמשיך את החיים לדורות הבאים
בשביל לצבור חוויות
xm1
לא. באנו לעולם כדי לשרוד.כדי להצליח. תראי חייל שרוצים שיהיה חזק נותנים לו את הדברים הכי קשים לעשות כי יותר הוא עובר דברים קשים יותר הוא חזק.
מבחינה דתית אנחנו באנו לעולם כדי לעשות את התורה כדי שנוכל לקבל פרס בעולם הבא כי אם היינו מקבלים את העולם הבא בלי שהיינו עובדים בשבילו היינו מרגישים רע עם עצמינו כי הטבע של האדם זה הצורך להחזיר טובה למשהו שעושה לו טוב. ולכן אלוקים נתן לנו תורה לעשות ככה נוכל לקבל פרס וכמובן את החיים כדי שנוכל לעשות אותם אבל הוא גם נתן לנו בעיות שהם כמו אתגרים יותר את עוברת אותם ושורדת אותם יותר יש לך שכר

כל בעיה שאת עוברת בחיים יעשה אותך ילדה יותר חזקה . ואת אולי תוכלי לעזור למישהי שתיהיה במצב כמו שאת היית
שואל השאלה:
אז אם אני במצב רע אלוהים נותן לי את זה בשביל להיות חזקה יותר?
כן. כל מכה ומכה זה בשביל שתיהיה חזקה יותר
שואל השאלה:
ואם זאת מכה שנימשכת לכול החיים?
בהתחלה יהיה קשה וכואב להתמודד עם זה עם הזמן את תמצא דרכים להתמודד עם זה ופחות יכאב לך כמו בהתחלה ואולי אפילו תמצא בבעיה הזאת למה זה טוב שקרה לך. כי לפעמים דברים רעים קורים כדי שדברים טובים יקרו כלומר החיים זה כמו רצף של ארועים שאם ארוע אחד קורה הוא יגרור לארוע אחר נגיד השואה היתה נוראית והרגה הרבה וזה פשוט חור שחור בהסטוריה אבל ליהודים היה טוב שם באירופה ולא רצו לבוא לארץ כי פה הכל היה אדמה יבשה מדברית שאי אפשר לגדל בה כלום ואין פה כלום ואחרי השואה הרבה עלו ותראה בתוצאה
לא,כדי לעבוד את הקב"ה
ולצבור זכויות לעולם הבא