11 תשובות
חח עצוב אבל נכון
חחח באמת עצוב אבל נכון
גדלתי על המשפט הזה חחח
חחח גם אני גדלתי עליו
לצערי זה נכון לא בכל המקרים אבל נכון
שקר אחד גדול
אף אחד לא החליט איך נראה יופי וטבעי זה הכי יפה
אף אחד לא החליט איך נראה יופי וטבעי זה הכי יפה
אם עושים לך צמה כואבת כן
אם את מרעיבה את עצמך לא
אם את מרעיבה את עצמך לא
משפט רדוד ומגעיל, תמיד שנאתי אותו
נכון ביותר מסכים עם כל מילה
מטומטם. אני יותר מתחברת ל:
"את הכי יפה כשנוח לך"
"את הכי יפה כשנוח לך"
בקשר לקוסמטיקאית זה נכון בשבילי אבל ששום דבר אחר לא יפיל אותך
באותו הנושא: