23 תשובות
היי,אתה יכול לדבר איתי אם את רוצה❤,כל אחד לפעמים יש רגעים כאלה של כאב
שואל השאלה:
לדבר עם מישהו לא יעזור אבל תודה...
אני מרגיש לבד גם כשאני מדבר עם אנשים באותו מצב כמוני
אנונימי
אני בטוחה שכשההורים שלך רצו ילד הם לא התכוונו שהוא יסבול כל החיים, פשוט זה מה שקרה...
יש גם דברים טובים ואפשר להתעודד מזה, נולדנו כדי לחיות
שואל השאלה:
יופי וההורים שלי הם אחת הסיבות הכי גדולות שאני סובל
אנונימי
שואל השאלה:
היחד שכולם שונאים
כי הצחקת אותי והעלית לי טיפה את מצב הרוח
אנונימי
מזדהה , תקופה יעבור
תזכור שאתה מעל כולם
וקקה על העולם
אתה מבין שהם לא התכוונו לגרום לך להרגיש רע אבל כנראה שהם חושבים שהם יודעים יותר טוב ממך וכבר לא איכפת להם
אנונימית
זה הכל תלוי בנקודת מבט שלך.. אם תהיה כזה שלילי שום דבר לא ישתפר. תהיה יותר חיובי ותנסה לשקם את החיים שלך
שואל השאלה:
זה לא תקופה...
זה כל החיים שלי. ונמאס לי. ממש נמאס לי. אני לפעמים חושב מחשבות אובדניות אבל אני לא מטומטם אני לא אעשה את זה (אין צורך לשלוח משטרה חח)
אנונימי
נולדת בשביל לסבול וללמוד מזה ולאט לאט לגלות מה שעושה לך טוב הכל לטובה
אמ בעיקרון אין אלוהים...
נולדת כתוצה מזה שההורים שלך שכבו
האמת היא שאין משמעות לחיים חוץ מלצור המשכיות מה שבכל מקרה לא יעזור בכלום כי כדור הארץ הולך ב200 שנה הקרובות להפוך למקום שאי אפשר לחיות בו לפי הקצב של הדברים
סו כן
_./
שואל השאלה:
black smoke
אני לא מבין אותם. הם הולידו אותי בשביל שאני אחייה איך שהם רוצים? או בשביל לאהוב אותי לא משנה מה? הם עד כדי כך חארות שהם לא מקשיבים וכופים עלי דברים
אנונימי
צודק
הם הולידו אותך כדי ליצור להם המשכיות ומשהו שייצג אותם בעתיד
אז כן הם ינסו לגרום לך להיות גירסה יותר טובה שלהם
_./
שואל השאלה:
כן, להיות כמוהם, הדבר האחרון שאני רוצה.
הם לא יכולים להבין שאני בן אדם עם דעות ומחשבות משל עצמי וזה מחרפן אותיי...
אמא שלי בוכה מכל שטות ואומרת נכשלתי בחינוך ילדיי, היא לא מבינה שזה יותר מחינוך?? בן אדם הוא בן אדם בפני עצמו ולא כל דבר מגיע מחינוך
אנונימי
תדבר איתם או שתחיה את החיים שלך ותתמקד בעצמך ובמה שעושה לך טוב ואם הם באמת אוהבים אותך הם כבר אלה שינסו להתקרב אליך
שואל השאלה:
אני לא יכול...
הם יגידו לי לחכות עד שאני כבר לא אגור בבית שלהם (מי יודע כמה זמן) ובינתיים אני צריך לסבול, ללכת לתפילות שאני לא רוצה להיות בהם ולהתפלל אל מי שכביכול "שונא אותי"
אנונימי
ה' לא שונא אותך אתה הבן שלו
ואם אתה לא רוצה להתפלל אז אל
הם יצטרכו לקבל ולהבין את זה מתישהו
שואל השאלה:
לפי הדת ה' מתעב אותי :)
ואני לא רוצה לחיות בסביבה עוינת... מספיק כבר עכשיו אם אני לא קם לתפילה אחת הפ שונאים אותי
אנונימי
תראה בסופו של דבר עצה שלי תעסיק את עצמך במחשבות חיוביות, בשאיפות ובחלומות, אולי תספר להורים שלך מה שאתה מרגיש ה' אוהב אותך
פשוט צריך לשים זיין. סליחה על הביטוי, פשוט אל תתייחסי חשיבות למה אנשים יגידו. תעשי מה שעושה לך טוב! מה שעושה אותך פקינג מאושרת! לא באת כדי לחיות את מה שאנשים רוצים שתחיי, באת לחיות את החיים שלך! ולהחליט בעצמך מה טוב לך ומה לא! מה עושה אותך מאושרת.
שואל השאלה:
אני בן
תודה :)
אנונימי