14 תשובות
דברי איתם על זה, בטוחה שאתם תבינו אחת את השניה
שואל השאלה:
דיברתי איתן כמה פעמים הפעם האחרונה הייתה לפני שלושה ימים על זה שאני רוצה שיהיו לי חוויות איתן ושהתרחקנו
אנונימית
ומה הן עשו לגבי זה ?
שואל השאלה:
אמרו שאני סתם מחפשת לריב
אנונימית
אני לא יודעת למה הן אמרו לך ככה אבל כנראה ישלהן את הסיבות שלהן, אני במקומך הייתי מתרחקת.. אבל אם את לא רוצה להתרחק ממך כי בכל זאת חברות שלך אז הייתי מציעה לך לדבר איתם שוב פשוט להראות להם את זה בדרך שונה
עזבי אותן, הן לא חברות. חברות אמיתיות יקשיבו לך גם אם תחפרי את החיים.
שואל השאלה:
אני שולחת הודעה ביום גג שלוש וגם זה על מה קורה איתן
אנונימית
שואל השאלה:
(אח שיודע אבל באמת)
אני שולחת הודעה אחת ביום כדי לשאול מה איתן כשהן שולחות מיליון הודעות בשעה
אנונימית
כנראה שהן לא חברות אמיתיות אם ככה הן מתייחסות אלייך.
הייתי במצב דומה.
"חברות" שלי היו מדברות לבד ולא משתפות אותי בשיחה כשהייתי יוצאת איתן, מלא פעמים הן צחקו עלי "בצחוק", אבל נעלבתי.
בכל צחוק יש טיפה של אמת.
היו להן גם סודות שלא היו מגלות לי.
היינו חבורה של ארבע בנות אבל משום מה זה הרגיש שאני לא קשורה.
שאני סתם נדחפת.
תמיד שניסיתי סתם לדבר איתן או להגיד משהו הן לא כל כך הקשיבו לי או שקטעו אותי באמצע.
התחלתי להתרחק מהן ועכשיו יש לי חברות חדשות שבאמת טוב לי איתן ואני יכולה לפרוק ולדבר איתן על הכל.
אני שמחה שעשיתי את זה.
ממליצה גם לך, כי הן לא חברות אמיתיות
לפעמים צריך להתקדם, כנראה הן כבר לא בשבילך . סומכת עליית שתמצאי חברות שמתעניינות
שואל השאלה:
אני מביאה דוגמא מלפני חמישה ימים
שלחתי מה קורה בנות
אף אחת לא ענתה וראו את ההודעה
חצי שעה אחרכך חברה 1 שלחה מה קורה עדן (שם בדוי לחברה ה2) והם התחילו לדבר קבעו לטייל ויצאו ככשאלתי לאן לא ענו רק אחרי שחזרו הביתה כתבו לא משנה כבר
אנונימית
שואל השאלה:
ביום שקיבלנו תעודות אז כל אחת הלכה לקבוצה שלה בגלל הקורונה וכל זה וקבענו בקבוצה להיפגש בשער של הבצפר אחרי שנקבל תעודה וללכת לאכול
איחרתי ב3 דק בערך בגלל שהיתה לי שיחה והם פשוט הלכו בלי לכתוב לי הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
חיכיתי להן בשער עוד 10 דק כי חשבתי שהן מאחרות ומסתבר שלא:/
אנונימית
חברות חרא.
תתקדמי הלאה.
תתרחקי מהן ותנסי להכיר חדשות.
הן גם ישימו לב שאת כבר לא איתן ולא מתייחסת אליהן ואולי הן ידברו איתך או ינסו לעשות משהו