24 תשובות
שואל השאלה:
זה לכל היום
זה לכל היום
אנונימית
בקושי אכלת תרגעי
חחח את רצינית זה כלום זה כולה ירקות
לא אכלת פאקינג כלום.
תפסיקי להרעיב את עצמך, את לא תרזי ככה.
תפסיקי להרעיב את עצמך, את לא תרזי ככה.
לא אכלת יותר מידי..
ואו אכלת ירקות מה אני יגיד לך כמה אכלת
אנונימית
אני מקווה שזה ספאם
לכי לטיפול אחותי,ברצינות
לכי לטיפול אחותי,ברצינות
אחותי תרגיעי ומהר זה כלום אוכל לכול היום.
את לא צריכה להקיא ולא כלום
את לא צריכה להקיא ולא כלום
אם יעני כואבת לך הבטן מזה.. תעשי ספורט
או תצאי לריצה או הליכה של חצי שעה
או חדר כושר או סתם בבית אימונים מסרטונים
מהיוטיוב.. אין צורך להקיא כי את מפחדת שאכלצ יותר מידיי, את תפתחי הפרעות אכילה.
ודרך אגב, תתנחמי בזה שזה ממש לא הרבה ואכלת נורמלי. עוד מעט ערב..
או תצאי לריצה או הליכה של חצי שעה
או חדר כושר או סתם בבית אימונים מסרטונים
מהיוטיוב.. אין צורך להקיא כי את מפחדת שאכלצ יותר מידיי, את תפתחי הפרעות אכילה.
ודרך אגב, תתנחמי בזה שזה ממש לא הרבה ואכלת נורמלי. עוד מעט ערב..
אנונימית
אני שונאת אותך :)
אנונימית
^^חח תרגעי אמלה עגבניה ומלפפון זה כלום בלחץץ
אנונימית
יש הפרעת אכילה ויש מוח ריק
אשכרה מלפפון ועגבניה זה פחות מ30 קלוריות דיי כבר
אשכרה מלפפון ועגבניה זה פחות מ30 קלוריות דיי כבר
אנונימית
נשמה שלי נראלי יש לך הפרעת אכילה תלכי אולי לבדוק את זה לפני שזה יחמיר
אחותי את לא צריכה להיות בלחץ אבל פשוט מה שאכלת זה לא נחשב להרבה בכלל זה ממש כלום ואם את חושבת שזה הרבה אז טועה ובגדול ודברים כאלה מובילים להפרעות אכילה אז כדאי שתלכי לבדוק אתזה.
צודקת יש מצב שאני לא באמת מבינה אבל להיות צריך להיות גאון גדול להבין שיש לה איזה בעיה שהיא חושבת שכול מה שהיא אכלה היום זה הרבה סורי אבל לא התכוונתי לצאת לא טוב או איזה משהו.
פשוט סורי שאני דואגת לאנשים פה. ^
פשוט סורי שאני דואגת לאנשים פה. ^
אבל איפה ההגיון לא הבנתי בן אדם צריך 2000 קלוריות כדי להתקיים והיא לא גירדה את ה300 אז חאלס לטמטום
אנונימית
אם כל הכבוד בתוך אחת עם הפרעות אכילה לא מפריע לי לאכול מלפפון עם 15 קלוריות פחות
אנונימית
אני אנונימית אחרת לא זאת שמעלי מתי צחקתי עליה
אנונימית
היא מבינה תאמינו לי שהיא מבינה
עם כל הכבוד להפרעות אכילה היא לא תינוקת
היא כן יודעת.. שזה כלום.
אם היא לא הייתה יודעת שבירקות יש קצת קלוריות
היא לא הייתה אוכלת רק ירקות כל היום.
עם כל הכבוד להפרעות אכילה היא לא תינוקת
היא כן יודעת.. שזה כלום.
אם היא לא הייתה יודעת שבירקות יש קצת קלוריות
היא לא הייתה אוכלת רק ירקות כל היום.
אנונימית
^מה קשור
אנונימית
אני מביאה שהפרעת אכילה זה הפרעה נפשית אז השכל לא עובד אבל נו באמת ? 15 קלוריות ? את שורפת את זה שאת עושה אפצ'י תעשי לי טובה
אנונימית
אני לא אותה אנונימית חחח וגם לא האנונימית שהייתה מקודם מקודם אבל עזבי זה גורם לריבים כל האנונימיות מתערבבות פה
אנונימית
שואל השאלה:
אכלתי עכשיו גם עגבניה ומלפפון:(
אכלתי עכשיו גם עגבניה ומלפפון:(
אנונימית
אל תעשי את זה!
באותו הנושא: